glad midsommar...

Till er alla..   själv sitter ja hemma på tom mage med min katt jävel som nyss dödat en fågel..      lär ligga i sängen hela dagen. Mår inge bra alls..  Sov dåligt som fan knappt 3 timmar..  så sjukt trött o sliten
o nej de är inte pga alkohol det är pga kärlek ..  haha jag hänger inte med i svängarna längre. Allt ja gör är tydligen fel..  Men fuck it. Får skylla mig själv, Det är ju mitt endast mitt fel. Vilket det är, Får ta skiten o ta mig ur den också. Vilket jag hade tänkt för jag är en stark människa och en oftast glad tjej, Det ska inte ändras på. Personligen har jag haft sånna skitförhållanden så jag vet inte hur ja ska va i ett förhållande..  Det mest logiska är ju att man är trogen o alltid vid sin älskade's sida right? Men va fan..  Ingen har någon sin gett mig ett sådant fare and square förhållande..  Om det var okej att göra så mot mig, Vrf skulle ja inte göra så? Man får sina bilder om rätt o fel..  Jag vägrar bli den som blir utnyttjad.. ja vägrar vara den som är paranoid..  ja vägrar bli sårad igen..  det är kanske drf jag gör som jag gör. Jag behandlar en helt underbar kille som skit för att själv inte få skiten..   Jag är mina Ex i det nya. Det känns så jävla hemskt att erkänna det för mig själv..  Jag har inte varit medveten om hur mycket jag sårat honom..  Och jag visste inte om att jag var så här förs än igår..  Det är ingen ursäkt eller så alls..  ingen bra iaf..  Men Ja måste skriva av mig. För jag orkar inte mera. Jag vill vara med Robin och Endast robin..       
Men jag får alltid in nya sätt o vara på. För alla vill ha olika... Jag vet inte vad ja ska göra eller hur ja ska agera..  Nu har jag gjort fel och det vet jag. För konsekvenserna är inte o skryta med. Mår as dåligt och jag ångrar mig verkligen... Jag ångrar att jag inte visar hur mycket jag verkligen älskar dig.

Eh, nog med depp talk.. Jag hoppas att alla får en helt fucking awesome midsommar..    :)
Bira o Krubb!!

Kram på ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0