"#@.,#!?%&!!!!

Något jag verkligen verkligen hatar är dryga människor.. blir så fucking less på det.. 
tex när man skriver till någon på msn..   och när dom bara svarar ok och mm osv ..   BLIR SÅ IRRITERAD  sitt inte inne på msn om du inte har lust o skriva med ngn..  GOOSH.. 
o ja älskar o kolla hur de e med folk o ställa upp för folk o göra andra glada :)  men när dom drygar tillbaka så blir ja BA .... GAD DAMMNN IT.. 

Och om de e så att det bara är mig ni inte vill prata med TA BORT MIG DÅ..   i dont care..  finns andra o snacka med..     Men vad ja egentligen vill komma fram till är att ja hatar folk som e dryga,  I telefon, Stan,Bussar tunnelbanor..  AFFÄRER allt..!!    kan ni ba äta pepparkakor o glass eller något.. 


som ett pluss i kanten så har min katt förövrigt spytt 3 gr nu -.-         ååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0