shit..

jag vet fan inte vad som händer längre.. jag har inte koll på mig själv..  Tiden rinner förbi utan att något vettigt blir gjort. Jag letar ständigt sällskap för o inte dö av tråkighet. Hamnade i solna tidigt igår morse. 03.45 var jag framme. Gjorde jag något vettigt? Nej, bara för sällskapets skull. Dock sjukt bra sällskap. Men det här börjar gå för långt. Jag ser hur timmarna drar förbi på klockan. Måste jobba, måste tjäna pengar måste få ordning i livet igen. Drog hem till Malin en timme eller två sliten som ja vene vad. Käkade en kebabtallrik o pratade en massa skit o minnen. Var kul och nyttigt framför allt. Saknat att bara kunna prata ut med Malin. Suget efter en cigg nu är sjukt. Måste sluta röka..  Ser besvikelsen i min mammas ögon så fort hon ser mig tända en cigg. Är inte stolt alls..  Men det är mycket man inte är stolt över..  Försöker att inte se mig över axeln blickar bara framåt. Shit vilket jävla seriöst inlägg..  haha fyfan. Jag e så less på det här o det jävla skitvädret VA FAN!?  Det ska va sol inte regn o 15 +..  fan vad förolämpad jag blev idag när en brud på konsum leggade mig när jag skulle köpa redbull.  hade inte med mig mitt legg så kunde inte köpa min kära dryck vart lite smått förbannad, Frågade henne om hon verkligen inte kunde se att jag var äldre än 18..   och hon säger nej, wtf hade lust o säga att hon såg ut som 14 själv jävla brud..  skitsmal liten brud som faktiskt såg ut som 14.. Sen säger hon att ja inte ser ut o va 18. Fyller 20 om några månader. TOG jävligt illa upp..  haha vilken dag alltså ..   NEJ nu sitter ja o hoppas på att R ska smsa mig.  

d va allt för ett tag. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0