Fredrika är tlött

Trött på den konstanta oron..  rädslan..  paniken.
Det känns som om ja inte skrivit ett endaste glatt inlägg på as länge..     ;o
Just nu ligger jag i sängen, Sjuk o förjävlig.  Orkar inte städa mitt rum men måste. Får ske direkt imorn efter frukost..   Någon som e uppe vid 8-9 tiden som kan ringa o väcka mig för ja vaknar inte av mitt alarm och jag måste verkligen börja gå upp tidigare. Missar så sjukt mycket av dagarna.   Någon som kan säga en bra serie också? Jag har kollat  klart the office s.1 o 2 på en dag haha. Måste se mer ;/  

Så lite serietips hade varit grymt! 

utöver det här så ville jag bara säga att jag är lyckligt lottad som har dig <3  


PUSS O KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0