Du finns kvar...

Allt känns helt sjukt..  Jag är fortfarande ung men har gått igenom så mycket, både bra och dåligt.  Tror inte åldern spelar roll alls..  Hur gammal man är vid tidpunkten då det känns rätt så är det rätt oavsätt om man levt hela sitt liv eller har det kvar framför sig.  Jag vet att det är rätt..  För det både skrämmer mig och värmer mig..         
Ni vet när man verkligen vill göra allt för o visa sig fin för den man bryr sig om, När man kan gå från en hårfärg till en annan, när man kan pierca sig fast man aldrig någonsin hade tänkt göra det. När man börjar klä sig annorlunda. Jag skulle aldrig göra så..   
Men jag kom på mig själv..  färga håret mörkt för att jag vet att du tycker att jag passar bättre i det, Men gör jag det då för din eller min skull? För att bli älskad av dig är ju det jag vill..  bli omtyckt av dig är ju det jag vill. Så gör jag det för min skull då? 

konstigt det där..     ;o    

Ville bara säga att jag är djupt kär och förälskad.  Så jag är inte alls intresserad av bio blommor öl eller kramar :)  Så länge det inte är du :) 

Nu kollar jag på en konstig film o telefoner på 6an..    :s   skit konstig..                    Läääääääängtar tills helgen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0