Bloggtorka!

HEJ bloggski!    inte skrivit på ett bra tag, but i got my reasons.. förlorade min stora kärlek osv. varit lite kämpigt. MEN nu ere bra solen skiner, eller den skiner inte just nu men de nice =D    har städat mitt rum osådär tänt lite ljus de as mysigt.  Hitta en gammal skiva med grejjer från en data jag hade i bha 02-06 haha hitta en låt där ja sjunger hallelujah med halsfluss..  ;o   ni ska få höra om ja kommer på hur man lägger upp sånt ;D    IMORN KOMMER MY HIT, min party pingla från Norrköping! ska bli as nice!! =D

De blir allsång,grönan, o bärs!  :*



Vad mer har hänt, jo hm e typ snart blond..  några slingtimmar till så :)  de blir nog bra, mamma gillade det iaf haha!
Påtal om mamma så kommer hon ÄNTLIGEN hem från england nu på onsdag. Saknar mammsen :(  <3

KISSIEFACE :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0