-.-

detta inlägg dedikerar jag till JOBBIGA människor :)   helt seriöst jag orkar inte med folk som för de första inte tänker sig för när dom säger eller skriver saker till en.  hur dum får man vara? och folk som tjatar..  SNÄLLA håll käften!?



Och vänner som säger sig vara ens vän.      SPOTTAR på er!  :)

Om en vän nu är en sån som säger "hoppar du så hoppar jag" är jag den som puttar dessa vänner. Så känner jag nu för tillfället


Men jag kan säga en bra sak i detta inlägg..   Jag är glad att ja har mina bröders flickvänner. Där haru äkta vara..  För om dom kan älska mina bröder så måste dom vara 4 real   (:   no offence kära storebröder.  Men om man kan stå ut med er..        ja !  WOW säger ja bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0